"Michael már a jelenlétével motivált, mindenki próbálta utánozni"

írta: M4Sport
2016. december 29. 12:28
FOTÓ: ©xpbimages.com
Ross Brawn, Michael Schumacher
© xpbimages.com

Puszta jelenlétével is képes volt jó hangulatot teremteni aktuális csapatainál, s már ezzel megalapozta a sikereket Michael Schumacher Ross Brawn szerint. A baleset harmadik évfordulóján korábbi versenyzőjét méltatta a volt csapatfőnök.

Napra pontosan három éve annak, hogy Michael Schumacher a franciaországi Meribelben súlyos fejsérüléssel járó síbalesetet szenvedett. Állapotáról hazaszállítása óta nem sokat tudni, csupán apró előrelépésekről hallani. Menedzsmentje és családja tudatosan zárkózik el a részletes információadástól, Sabine Kehm a hétszeres világbajnok tiszteletére létrehozott ’Keep Fighting’ (Küzdj tovább) kezdeményezés elindítása kapcsán például kijelentette: „Michael egészségi állapota nem tartozik a nyilvánosságra.”

A menedzser többször is hangoztatta, szeretnék elérni, hogy a Schumacher név kapcsán már ne a szörnyű 2013-as baleset, hanem újra az F1-ben elért nagy eredmények, rekordok, emlékezetes megmozdulások jussanak az emberek eszébe. A szomorú évforduló kapcsán a rekordbajnok régi harcostársa és barátja, Ross Brawn is a versenyző Schumachert méltatta a CNN-nek adott interjúban.

Elmondása szerint Schumacher öröksége a mai napig él – a Mercedesnél éppúgy, mint a Ferrarinál. „Michael segített a szervezet és a struktúra felépítésében, amely képes volt sikeressé tenni a Mercedest. Segített megalapozni a sikert a Ferrarinál és a Mercedesnél is” – nyilatkozta a Ferrari korábbi technikai igazgatója, a Mercedes korábbi csapatfőnöke.

A szakember szerint a hétszeres világbajnoknak éppen ez, a csapatépítés, a háttérmunka jelentette az egyik legnagyobb erősségét. „A tudásával és érettségével képes volt összeülni az aerodinamikusokkal, a futómű-specialistákkal és a gumikért felelős szakemberekkel, hogy elmagyarázza nekik, mire van szüksége, és ez felbecsülhetetlen. Meghatározó szerepe volt a rendszerek létrehozásában, melyek sikerre vitték a Mercedest.”

„Ha egy ennyire elhivatott versenyzőt látsz, mint amilyen Michael volt, aki ennyire a sikerre összpontosít, az magával ránt mindenkit. Tudod, hogy nem okozhatsz csalódást, és mindenki így kezd el gondolkodni. Tudod, hogy amikor egy ennyire sikerorientált versenyződ van, az mindenkit motivál. Michael már a puszta jelenlétével is motiválta az embereket, akit mindenki próbált utánozni, és ez megteremtette a megfelelő pozitív légkört a csapaton belül. Számomra ez volt a legnagyobb lecke, amire Michael megtanított.”

Brawn azonban nemcsak a hétszeres világbajnokról, de az egyre inkább nyomdokaiba lépő fiáról, Mick Schumacherről is beszélt, aki a múlt héten jelentette be, hogy 2017-ben már a Forma–3-ban versenyez. „Mick egy kedves srác. Időnként találkozom vele és Corinnával, és beszélgetünk. Érdeklődve figyelem a pályafutását, és ha kíváncsiak a tanácsomra, rendelkezésre állok. Amikor Mick a Forma–4-ben versenyzett, már akkor beszéltünk arról, mely csapatokhoz kellene mennie. De nem szeretném azt állítani, hogy bármiféle szerepem is volt ebben azon kívül, hogy segítettem neki, amikor szüksége volt rá” – fogalmazott a brit.

Brawn végül a család összetartását is méltatta, amely segített nekik továbblépni a szörnyű esemény után. „Michael balesetével nemcsak Michael, de a családja is szenvedett. Ezek után amiket elértek – és nemcsak Mick, hanem Gina-Maria is a lovaglásban –, az csak a család és Corinna erejét dicséri” – mutatott rá.

Oszd meg!





305 hozzászólás

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy ha még nem vagy a Motorsportal.hu tagja itt tudsz regisztrálni.

renault4
#305 renault4 2016. december 31. 12:17  
albutr:
és hova menne Vettel?

McLarenhez Fernando helyére, aki a Renault-nál fog majd levezetni!

renault4
#304 renault4 2016. december 31. 11:45  
Nigel:
Tudod, mi a közös Prostban, Alonsóban és Vettelben ? Mindhárman parádés bemutatkozó évet produkáltak a Scuderiával, az azt követő szezonban azonban visszaesett a teljesítményük. Nagyon csábító a Ferrari, egy mítosz, egy kincsesbánya, nem fukarkodnak a versenyzőik fizetésével. Másfelől viszont óriási teher is náluk versenyezni, nagyok az elvárások, és aki nem teljesít, azt menthetetlenül kikezdik. De aki itt helyt tud állni, az tényleg a legnagyobbak közé tartozik. A ’70-es évektől kezdve két ilyen legendás alakja volt az F1-nek : Lauda és MS Alonsót dicséri, hogy kétszer is közel volt a vb-címhez, de végül lemaradt róla. A csapat formája ingadozott, nem tudtak stabil fejlődést produkálni. 2014 pedig ritka gyenge év volt az olaszok számára. Vettelnek sem lehetnek hiú ábrándjai, semmi nem utal arra, hogy hirtelen majd megtáltosodik a Ferrari. Szerintem nem fog ő 5 évet itt tölteni, ha jövőre sem jönnek az eredmények, akkor búcsút inthet a csapatnak.

Gondolom nem kell ecsetelni mi történt a Ferrarinál az 1991-es évben.
Elég annyi, hogy az előző évi autóval indultak a Ferrari döntése miatt. Innentől kezdve Prost csinálhatott bármit esélytelen volt az előző évi eredményét megismételnie. Fernando a második évében a Ferrarinál majdhogynem hasonló cipőben járt mint Prost. Jó, ha harmadik legjobb autó volt alatta.
U.i.: A Ferrari utóbbi tíz esztendei teljesítménye és az ez idő alatt "elfogyasztott" három vb.i címmel rendelkező pilóta miatt egy kerülendő csapattá avanzsálja magát.

Utoljára módosítva: 2016. december 31. 11:53

albutr
#303 albutr 2016. december 31. 11:34  
Nigel:
Tudod, mi a közös Prostban, Alonsóban és Vettelben ? Mindhárman parádés bemutatkozó évet produkáltak a Scuderiával, az azt követő szezonban azonban visszaesett a teljesítményük. Nagyon csábító a Ferrari, egy mítosz, egy kincsesbánya, nem fukarkodnak a versenyzőik fizetésével. Másfelől viszont óriási teher is náluk versenyezni, nagyok az elvárások, és aki nem teljesít, azt menthetetlenül kikezdik. De aki itt helyt tud állni, az tényleg a legnagyobbak közé tartozik. A ’70-es évektől kezdve két ilyen legendás alakja volt az F1-nek : Lauda és MS Alonsót dicséri, hogy kétszer is közel volt a vb-címhez, de végül lemaradt róla. A csapat formája ingadozott, nem tudtak stabil fejlődést produkálni. 2014 pedig ritka gyenge év volt az olaszok számára. Vettelnek sem lehetnek hiú ábrándjai, semmi nem utal arra, hogy hirtelen majd megtáltosodik a Ferrari. Szerintem nem fog ő 5 évet itt tölteni, ha jövőre sem jönnek az eredmények, akkor búcsút inthet a csapatnak.

és hova menne Vettel?

Nigel
#302 Nigel 2016. december 31. 11:05  
renault4:
Hát ez azért nem egészen így van, ahogy itt most leírtad a második részében a hozzászólásodnak. Alapból nem így van mert, Fernando alá tett versenygépei a Ferrarinak nem éppen fejlődőképességét tükrözte. Ellenben 99-ben, négy év elteltével /nem öt év/ már vb. szintű autót tudott Schumachernek produkálni a Ferrari, ha nincs Schumacher lábtörése akkor nem hinném, hogy Mika 2X lenne. Fernando 4. Ferraris évében milyen gépet tudhatott magáénak? Schumacher a Ferrarival együtt fejlődött, ahogy a versenygép jobb lett Ő is hozta az eredményeket ....

Tudod, mi a közös Prostban, Alonsóban és Vettelben ? Mindhárman parádés bemutatkozó évet produkáltak a Scuderiával, az azt követő szezonban azonban visszaesett a teljesítményük. Nagyon csábító a Ferrari, egy mítosz, egy kincsesbánya, nem fukarkodnak a versenyzőik fizetésével.

Másfelől viszont óriási teher is náluk versenyezni, nagyok az elvárások, és aki nem teljesít, azt menthetetlenül kikezdik. De aki itt helyt tud állni, az tényleg a legnagyobbak közé tartozik. A ’70-es évektől kezdve két ilyen legendás alakja volt az F1-nek : Lauda és MS

Alonsót dicséri, hogy kétszer is közel volt a vb-címhez, de végül lemaradt róla. A csapat formája ingadozott, nem tudtak stabil fejlődést produkálni. 2014 pedig ritka gyenge év volt az olaszok számára. Vettelnek sem lehetnek hiú ábrándjai, semmi nem utal arra, hogy hirtelen majd megtáltosodik a Ferrari. Szerintem nem fog ő 5 évet itt tölteni, ha jövőre sem jönnek az eredmények, akkor búcsút inthet a csapatnak.



Utoljára módosítva: 2016. december 31. 11:28

grizzly
#301 grizzly 2016. december 31. 10:30  

Van amiben kár, hogy nem utánozták, pl. adakozás! :( Viszont szerencse, hogy nem próbálták utánozni, a pályalevágás sípályán és találkozás fejjel a sziklával performance-ban, bár az is ráfért volna egy-két arcra, pl. Brios-casanova! :D

Bár pár MS nyalinger innen a fórumról próbálkozhatna ezzel! :P

Ja, amúgy B.U.É.K., néhányotok részére! :P :D

albutr
#300 albutr 2016. december 31. 09:03  
BP05:
Azért érdekelne hogy a balek Irvine-tól melyik évben vártad volna el hogy pole-kat szerezzen, az ürhajó Williamsek vagy az űrhajó Mclarenek ellenében? Ja és VB meg csak azért lett majdnem mert csak 1x esett ki míg Häkkinen 5x.

az lett volna igazán vicces ha abban az évben Irvine vb lett volna.

BP05
#299 BP05 2016. december 31. 02:52  
mb c124:
Szerintetek nem az van (csak egy kicsi esélyt adjatok neki), hogy Michael megmondta, ne adj Isten Rubens (leírni is csak félve merem), hol kéne az autón fejleszteni és láss csodát azoknak a bárgyú mérnököknek sikerült domináns autót összerakni, pont rá 1 évre miután fakezű Eddie elhagyta őket. A többi csapat, pedig se nem rendelkezett olyan jó mérnök gárdával, se nem saját teszpályával a cég udvarán, sőt ezt megfejelve saját gumigyártóval. Persze ez csak egy buta gondolat... MSC mondta meg merre induljanak a tervezésben, ha meg elakadtak ő is vonalzót és ceruzát ragadott.

Biztos a Mercinél is mindenki MSC fan és csak ezért mondják de számodra nem fura hogy miután sikercsapat lett belőlük és halomra nyertek mindent egy olyan embernek is köszönetet mondanak érte hogy megalapozták a sikercsapat alapjait aki már egy éve nincs is a csapatnál?
Szóval szerinted pl. egy Mclarennek aki a legnagyobb ellenfele volt akkoriban a Ferrarinak nem volt jó mérnöki gárdája vagy elég pénze ahhoz hogy annyit tesztelhessen amennyit akar? Na ne vicceljél már! Saját gumigyártóval? Csak szólok hogy pl. a Mclaren hamarabb használt Bridgestone gumikat mint a Ferrari ja és 99-ben meg 2000-ben csak egy gumigyártó volt ami bizony a Bridgestone volt :D

BP05
#298 BP05 2016. december 31. 02:12  
F1890:
ne írj ilyet, irvine is szupertehetség volt :) egy eddie irvine, aki akkora "balek" volt h még polet sem szerzett sohase , és pasztmek majdnem így lett vb :D de kurvaerős felhozatal volt a 90es években az annyi szent :))

Azért érdekelne hogy a balek Irvine-tól melyik évben vártad volna el hogy pole-kat szerezzen, az ürhajó Williamsek vagy az űrhajó Mclarenek ellenében?
Ja és VB meg csak azért lett majdnem mert csak 1x esett ki míg Häkkinen 5x.

renault4
#297 renault4 2016. december 31. 02:08  
Nigel:
Vettel beleszólhatott a csapat működésébe, de az idei szereplésének a tükrében nem csoda, hogy megvonták ezt a jogkört tőle. #259 Xavér Schumachernek sem állt világverő kocsi a rendelkezésére a ferraris korszakának az elején, sőt, még gyengébb technikával volt kénytelen küszködni 1996-ban, mint Alonso 2010-ben. Öt, világbajnoki cím nélküli szezon után ő is bedobhatta volna a törülközőt, azonban töretlenül hitt a saját képességeiben és a csapatban, és mint kiderült, nem kellett csalódnia. Alonso teljesítménye a Ferrarinál ingadozott, hol jobb volt, hol gyengébb. Ha megfigyeled Schumacher szereplését, évről évre erősebb lett, ahogy kezdett összekovácsolódni a csapat. Ezért is méltatják annyian, mert nem csak elképesztő gyorsaságról tett tanúbizonyságot, hanem kivételes csapatépítő képességről is. Alonso és Vettel nem ugyanaz a szint.

Hát ez azért nem egészen így van, ahogy itt most leírtad a második részében a hozzászólásodnak.

Alapból nem így van mert, Fernando alá tett versenygépei a Ferrarinak nem éppen fejlődőképességét tükrözte. Ellenben 99-ben, négy év elteltével /nem öt év/ már vb. szintű autót tudott Schumachernek produkálni a Ferrari, ha nincs Schumacher lábtörése akkor nem hinném, hogy Mika 2X lenne. Fernando 4. Ferraris évében milyen gépet tudhatott magáénak? Schumacher a Ferrarival együtt fejlődött, ahogy a versenygép jobb lett Ő is hozta az eredményeket ....

BP05
#296 BP05 2016. december 31. 01:48  
Xavér:
Nyilván Brawn elfogult Schumacherrel szemben, így helyén kell kezelni, amit mondott. Könnyű úgy csapatot építeni, hogy a csapattárssal nem kellett Schumachernek megvívnia, mert le voltak osztva a szerepek, és ez így volt 1992-től 2006-ig. A Mercedesnél láttuk mi történt, és 91-ben is alulmaradt a kiégő félben lévő Piquet-vel szemben is.

Még jó hogy te gyűlölöd ezért a te véleményed az mérvadó :DDD
Csak 92-től? Ejnye azt hittem hogy már születésekor leosztották neki a lapokat az F1-ben. LOL
Amúgy meg ha valaki nagyjából van olyan gyors mint a csapattársa, akkor oszthatod te a lapokat ahogy akarod abból főleg hosszútávon nem lehet kettest csinálni, a csapatok pedig nem hülyék így 2 hasonló képességű versenyző esetében nem is érné meg meglépni. Az meg ne zavarjon hogy ezt minden top csapatnál meglépik hogy a jobbik pilótájukra építenek ha nem 2 hasonlóan jó versenyzőjük van, ahogy megtették a Mclarennél, a Williamsnél, a Renaultnál, az RedBullnál stb...
De persze ha te ettől jobban alszol akkor hidd csak azt hogy MSC csak ezért tudta legyőzni őket :D

niconauta
#295 niconauta 2016. december 30. 23:56  

Bob Dylan Hurricane
true story? nem kötött le, kinyomtam félúton, vajon fekete-fehér a vége vagy van más árnylat is...
https://www.youtube.com/watch?v=1FOlV1EYxmg

Nigel
#294 Nigel 2016. december 30. 23:45  
sába:
Nem mondom, tényleg profin csinálja. Na, de azért basszus hány percet tölt "munkával"? Nagyjából felkészül a két boxolóból, hogy azért képben legyen, bár még így belenéz a jegyzeteibe. Aztán szépen megtanulta hogy mikor kell elkezdeni ordibálni azt annyi. Ennyi ráfordítással több száz milliót összelapátolni azért nem semmi. A tesója a ufc-be viszont nekem nagyon erőltetett és az orgánuma sem olyan jó.

Ikonikus alakja a boksznak, még ha nem is ő végzi a "piszkos munkát". Kihagyhatatlan kiemelt meccseken, nem lehet elképzelni nélküle valamirevaló bokszmeccset. Emellett kiváló üzleti érzékkel is rendelkezhet, ha ekkora vagyont sikerült összekuporgatnia az évek során.

Nem semmi Jordan bérezése sem. Többet keres, mint fénykorában. Hosszú éveken át Woods állt a kereseti lista élén, aztán a botrányai miatt jókora összegtől esett el, nem is beszélve a becsületén esett folton. Bár Beckhamnek azt is megbocsátották, hogy Victorián kívül más hölgyeket is előszeretettel kényeztetett. Úgy látszik, amit az egyiknek szabad, azt a másiknak nem nézik el.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 23:50

sába
#293 sába 2016. december 30. 23:28  
mb c124:
Èltem a saját életem, na nem a virtuálisat.

A kérdés költői volt.

sába
#292 sába 2016. december 30. 23:27  
Nigel:
Buffer "megéri a pénzét", nem sajnálom tőle a 400 milllát. Bár nem sportoló, Eddie Jordan is előkelő helyen szokott szerepelni ezeken a listákon, de ezúttal elfeledték feltüntetni a nevét és igen tekintélyes vagyonát. Ami még elképesztő, hogy a "nyugger" Beckham a profi labdarúgástól visszavonultan évente több pénzt tehet zsebre, mint sok aktív top sportoló. Sharapova a szponzorok kedvence, elhalmozzák szerződésekkel. Ha játéktudásban nem is, a "külsőségekben" veri Serenát. Idén lejár az eltiltása, és ha minden igaz, a French Open-en már ismét pályára léphet.

Nem mondom, tényleg profin csinálja. Na, de azért basszus hány percet tölt "munkával"? Nagyjából felkészül a két boxolóból, hogy azért képben legyen, bár még így belenéz a jegyzeteibe. Aztán szépen megtanulta hogy mikor kell elkezdeni ordibálni azt annyi.
Ennyi ráfordítással több száz milliót összelapátolni azért nem semmi.
A tesója a ufc-be viszont nekem nagyon erőltetett és az orgánuma sem olyan jó.

sába
#291 sába 2016. december 30. 23:15  
mb c124:
Csak nem azt akarod sugallni, hogy F1890 beleőrült az Msc imádat elleni harcba ès ketten van?

Nem, ő más cikkeknél is ott van, főleg a versenyek után, de Xavér csak és kizárólag Schumacher témában érdekelt.

Nigel
#290 Nigel 2016. december 30. 23:10  
Xavér:
95-ben a Benetton 11 versenyt nyert emlékeim szerint, tehát ez nem igaz.

Természetesen ’96 akart lenni.

mb c124
#289 mb c124 2016. december 30. 23:01  
sába:
És te eddig hol jártál vagy nem figyeltél? F1890 már rég megmondta, hogy a versenyzők nem vesznek részt az autó fejlesztésében, kiváltképp Schumacher nem.

Èltem a saját életem, na nem a virtuálisat.

Nigel
#288 Nigel 2016. december 30. 23:01  
sába:
Azért az nem semmi, hogy egy ring speaker 400 millát dumált össze. Mondjuk az is meglepő, hogy Serena nincs benne a top 50-ben míg Sharapova igen. Ronaldonál, Messinél, Kiminél meg nem tudták az országot?

Buffer "megéri a pénzét", nem sajnálom tőle a 400 milllát. Bár nem sportoló, Eddie Jordan is előkelő helyen szokott szerepelni ezeken a listákon, de ezúttal elfeledték feltüntetni a nevét és igen tekintélyes vagyonát. Ami még elképesztő, hogy a "nyugger" Beckham a profi labdarúgástól visszavonultan évente több pénzt tehet zsebre, mint sok aktív top sportoló.

Sharapova a szponzorok kedvence, elhalmozzák szerződésekkel. Ha játéktudásban nem is, a "külsőségekben" veri Serenát. Idén lejár az eltiltása, és ha minden igaz, a French Open-en már ismét pályára léphet.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 23:08

mb c124
#287 mb c124 2016. december 30. 23:00  
sába:
Csodálkozol? Xavér nem is szokott csak Schumacherrel kapcsolatos cikkhez kommentelni. Elképzelem, amint csendben olvasgatja sorra a cikkeket, majd megjelenik a Schumacher név és az ujjai önálló életre kelnek a billentyűzeten.

Csak nem azt akarod sugallni, hogy F1890 beleőrült az Msc imádat elleni harcba ès ketten van?

sába
#286 sába 2016. december 30. 22:57  
mb c124:
Szerintetek nem az van (csak egy kicsi esélyt adjatok neki), hogy Michael megmondta, ne adj Isten Rubens (leírni is csak félve merem), hol kéne az autón fejleszteni és láss csodát azoknak a bárgyú mérnököknek sikerült domináns autót összerakni, pont rá 1 évre miután fakezű Eddie elhagyta őket. A többi csapat, pedig se nem rendelkezett olyan jó mérnök gárdával, se nem saját teszpályával a cég udvarán, sőt ezt megfejelve saját gumigyártóval. Persze ez csak egy buta gondolat... MSC mondta meg merre induljanak a tervezésben, ha meg elakadtak ő is vonalzót és ceruzát ragadott.

És te eddig hol jártál vagy nem figyeltél? F1890 már rég megmondta, hogy a versenyzők nem vesznek részt az autó fejlesztésében, kiváltképp Schumacher nem.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 22:57

mb c124
#285 mb c124 2016. december 30. 22:55  

Msc vezetői képességét és munkamorálját senki nem vitatja!

sába
#284 sába 2016. december 30. 22:53  
MS_argo001:
Milyen szépen egymásra találtatok. :)

Csodálkozol? Xavér nem is szokott csak Schumacherrel kapcsolatos cikkhez kommentelni. Elképzelem, amint csendben olvasgatja sorra a cikkeket, majd megjelenik a Schumacher név és az ujjai önálló életre kelnek a billentyűzeten.

mb c124
#283 mb c124 2016. december 30. 22:50  

Szerintetek nem az van (csak egy kicsi esélyt adjatok neki), hogy Michael megmondta, ne adj Isten Rubens (leírni is csak félve merem), hol kéne az autón fejleszteni és láss csodát azoknak a bárgyú mérnököknek sikerült domináns autót összerakni, pont rá 1 évre miután fakezű Eddie elhagyta őket. A többi csapat, pedig se nem rendelkezett olyan jó mérnök gárdával, se nem saját teszpályával a cég udvarán, sőt ezt megfejelve saját gumigyártóval. Persze ez csak egy buta gondolat... MSC mondta meg merre induljanak a tervezésben, ha meg elakadtak ő is vonalzót és ceruzát ragadott.

MS_argo001
#282 MS_argo001 2016. december 30. 21:46  
F1890:
ne írj ilyet, irvine is szupertehetség volt :) egy eddie irvine, aki akkora "balek" volt h még polet sem szerzett sohase , és pasztmek majdnem így lett vb :D de kurvaerős felhozatal volt a 90es években az annyi szent :))

Milyen szépen egymásra találtatok. :)

F1890
#281 F1890 2016. december 30. 21:03  
Xavér:
Gabikám, te máris be vagy rúgva így szilveszter előtt? Én nem írtam olyat, hogy Walkinshaw elfogult, amit te idéztél. "Okkal csapott le rá 1 időmérő után a Benetton, de hogy nem volt kiadva sem ott sem máshol, hogy a csapattárs nem verheti meg őt ha tudja az biztos. megverhették volna, csak nem tudták és utána már tenniük kellett a dolgukat és a csapat érdekeit nézni . " Akkor ajánlom figyelmedbe Schumacher és Irvine első ferraris versenyét 96 Ausztráliából, ott már egyből ment az utasítás Irvine-nak, hogy engedje el Schumachert, nem telt el, csak 3-4 kör, és máris helyet kellett cserélniük. Ha nekem nem hiszel, akkor nézd meg a futam elejét. Le voltak osztva a lapok már akkor is, és ez is azt bizonyítja, hogy nem versenyezhettek vele még akkor sem, ha elvileg előrébb voltak helyezésben.

ne írj ilyet, irvine is szupertehetség volt :) egy eddie irvine, aki akkora "balek" volt h még polet sem szerzett sohase , és pasztmek majdnem így lett vb :D de kurvaerős felhozatal volt a 90es években az annyi szent :))

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 21:09

F1890
#280 F1890 2016. december 30. 20:59  
successboy:
Miféle premium? Nem is dolgozol.

tenyérből nem jósolsz?

Xavér
#279 Xavér 2016. december 30. 20:55  
Nigel:
Középszer ? Az előbb még a mérnököket magasztaltad, MS érdemeit kisebbítve. Ezek szerint mégsem játszottak akkora szerepet a Benetton sikereiben ? Ellentmondasz saját magadnak. ’95-ben egyetlen versenyt sem nyert az uralkodó világbajnok Benetton team, holott egy évvel azelőtt 11-szer is a dobogó legmagasabb fokára álltak. És mit ad Isten ? MS távozásával szétesett a Benetton, de új erőre kapott a Ferrari. Akkor mennyit is számított az a bizonyos sokat emlegetett MS-faktor ?

95-ben a Benetton 11 versenyt nyert emlékeim szerint, tehát ez nem igaz.

Xavér
#278 Xavér 2016. december 30. 20:26  
sába:
Na, így szilveszterre te is előbújtál? :)

Igen! :)

Xavér
#277 Xavér 2016. december 30. 20:24  
G0007:
téged idézve: "Nyilván Walkinshaw elfogult Schumacherrel szemben, így helyén kell kezelni, amit mondott" lol. nem amúgy 92-ben egy tapasztalt és egy 5 futamos versenyző párossal indult a Benetton de semmi nem volt leosztva még. Ha Brundle meg tudta volna verni Schumachert megverhette volna. Ez amúgy minden csapattársára igaz, csakhogy képtelen volt erre, még úgy is hogy Schumacher saját bevallása szerint Martin volt az egyik legerősebb ellenfele, aki már egy rutinos f1-es versenyuőnek számított , ms rutinja meg az volt hogy 3 versenyt befejezett mielőtt a csapattársa lett. Okkal csapott le rá 1 időmérő után a Benetton, de hogy nem volt kiadva sem ott sem máshol, hogy a csapattárs nem verheti meg őt ha tudja az biztos. megverhették volna, csak nem tudták és utána már tenniük kellett a dolgukat és a csapat érdekeit nézni . Ferraris tárgyalásnál mindent beígértek nekik mert szükségük volt MS-re mint a megváltóra. ott már bőven tudták mire képes , és ezért mindent meg is adtak neki, de olyanról sosem volt szó hogy ha jobbak lettek volna MSnél akkor fogják vissza magukat. megközelíteni se tudták őt fénykorában nem hogy megverni, ezt elmondta kb mindegyikük azóta. meg hát láthattad a mercinél is mi volt. ott sem fogták vissza rosberget pedig megtehették volna ha akarják. dehát erre írtam lentebb a hofis idézetet. lehetett pampogni mellette, hogy hát, de így meg hát de úgy meg na msot megverem! csak nem véletlen alakult úgy hogy mindegyik az autója farát nézte. nem azért mert oda rakták őket , hanem mert nem tudtak elé kerülni önerőből így utána már arra használta a csapat őket amire, a nyertes lovat meg beküldték előre a csatába

Gabikám, te máris be vagy rúgva így szilveszter előtt? Én nem írtam olyat, hogy Walkinshaw elfogult, amit te idéztél.

"Okkal csapott le rá 1 időmérő után a Benetton, de hogy nem volt kiadva sem ott sem máshol, hogy a csapattárs nem verheti meg őt ha tudja az biztos. megverhették volna, csak nem tudták és utána már tenniük kellett a dolgukat és a csapat érdekeit nézni . "

Akkor ajánlom figyelmedbe Schumacher és Irvine első ferraris versenyét 96 Ausztráliából, ott már egyből ment az utasítás Irvine-nak, hogy engedje el Schumachert, nem telt el, csak 3-4 kör, és máris helyet kellett cserélniük. Ha nekem nem hiszel, akkor nézd meg a futam elejét. Le voltak osztva a lapok már akkor is, és ez is azt bizonyítja, hogy nem versenyezhettek vele még akkor sem, ha elvileg előrébb voltak helyezésben.

sába
#276 sába 2016. december 30. 20:13  
Nigel:
Azt se felejtsük el, hogy még mindig szép összeg folyik be éves szinten a Schumacher család kasszájába. Vannak szponzorok, akik, dicséretes módon, a balesete ellenére is kitartanak mellette, további támogatásukról biztosítva Corinnáékat. A magánrepülőgépet érthető módon eladták, arra csak Michaelnek volt igazán szüksége, és a fenntartása, az üzemanyagköltség rengeteg pénzt emésztett fel. Már három éve, hogy súlyos balesetet szenvedett, de még így is 800 millióra becsülik MS vagyonát (ezzel a második helyen áll a sportolók listáján) : http://www.therichest.com/top-lists/top-100-richest-athletes/ A második leggazdagabb F1-es, Hamilton csak a 23. helyet foglalja el.

Azért az nem semmi, hogy egy ring speaker 400 millát dumált össze. Mondjuk az is meglepő, hogy Serena nincs benne a top 50-ben míg Sharapova igen. Ronaldonál, Messinél, Kiminél meg nem tudták az országot?

successboy
#275 successboy 2016. december 30. 17:21  
F1890:
elmaradt a karácsonyi prémium :(

Miféle premium? Nem is dolgozol.

F1890
#274 F1890 2016. december 30. 16:25  
successboy:
Milyen 3 évet kihagyó , majd 40 évesen visszatérő tatával volt egy szint msc?Olyan hülye vagy , hogy már fáj. Kevered a szezont a fas*ommal. 24.-e óta látványosan vergődsz a Schumacheres cikkeknél, mi a szart nem kaptál meg karira , áruld má el?!

elmaradt a karácsonyi prémium :(

successboy
#273 successboy 2016. december 30. 16:13  
F1890:
Ha msct oreg koraban veri rosberg akkor kifogas a kor. Ha msc egyszint egy tataval akkor uber :) zsenialisak akettosmercek :)

Milyen 3 évet kihagyó , majd 40 évesen visszatérő tatával volt egy szint msc?Olyan hülye vagy , hogy már fáj. Kevered a szezont a fas*ommal. 24.-e óta látványosan vergődsz a Schumacheres cikkeknél, mi a szart nem kaptál meg karira , áruld má el?!

albutr
#272 albutr 2016. december 30. 15:56  
Nigel:
Vettel beleszólhatott a csapat működésébe, de az idei szereplésének a tükrében nem csoda, hogy megvonták ezt a jogkört tőle. #259 Xavér Schumachernek sem állt világverő kocsi a rendelkezésére a ferraris korszakának az elején, sőt, még gyengébb technikával volt kénytelen küszködni 1996-ban, mint Alonso 2010-ben. Öt, világbajnoki cím nélküli szezon után ő is bedobhatta volna a törülközőt, azonban töretlenül hitt a saját képességeiben és a csapatban, és mint kiderült, nem kellett csalódnia. Alonso teljesítménye a Ferrarinál ingadozott, hol jobb volt, hol gyengébb. Ha megfigyeled Schumacher szereplését, évről évre erősebb lett, ahogy kezdett összekovácsolódni a csapat. Ezért is méltatják annyian, mert nem csak elképesztő gyorsaságról tett tanúbizonyságot, hanem kivételes csapatépítő képességről is. Alonso és Vettel nem ugyanaz a szint.

annak idején Vettel mondta hogy a RB-NÉLígy működik a dologde a Ferrari leállította őt .

Nigel
#271 Nigel 2016. december 30. 15:53  
albutr:
azért egy lesajnált Button és Trulli kées vlt vele tartani a lépést.az meg nem Fernando hibája hogy a Ferrarinál a mostanság a versenzőknek kuss van a Mclaren meg nem tud egy épkézláb autót csinálni.

Vettel beleszólhatott a csapat működésébe, de az idei szereplésének a tükrében nem csoda, hogy megvonták ezt a jogkört tőle.

#259 Xavér

Schumachernek sem állt világverő kocsi a rendelkezésére a ferraris korszakának az elején, sőt, még gyengébb technikával volt kénytelen küszködni 1996-ban, mint Alonso 2010-ben. Öt, világbajnoki cím nélküli szezon után ő is bedobhatta volna a törülközőt, azonban töretlenül hitt a saját képességeiben és a csapatban, és mint kiderült, nem kellett csalódnia.

Alonso teljesítménye a Ferrarinál ingadozott, hol jobb volt, hol gyengébb. Ha megfigyeled Schumacher szereplését, évről évre erősebb lett, ahogy kezdett összekovácsolódni a csapat. Ezért is méltatják annyian, mert nem csak elképesztő gyorsaságról tett tanúbizonyságot, hanem kivételes csapatépítő képességről is. Alonso és Vettel nem ugyanaz a szint.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 15:57

albutr
#270 albutr 2016. december 30. 15:51  

gratulálok Tamás bajnoki címéhez remélem hogy jövőre is sikerül neki.

Nigel
#269 Nigel 2016. december 30. 15:35  
G0007:
Autós életben is megjelent egy 3 oldalas cikk MS-ről a balesete miatt hogy most volt 3 éve, "legjobbnak lenni elhatározás kérdése címmel". gondoltam akit érdekel fussa majd át ha újságosnál jár. ill "friss" a Borsban: "A Daily Star szerint Schumacher elmúlt három évi kezelésének az összköltsége már közelít a 14 millió fonthoz, azaz csaknem 5 milliárd forintot tett ki. Ennek egy részéről már korábban tájékoztatták a közvéleményt, a menedzsment nem tagadta, hogy Schumi otthoni kezelése heti 115 ezer fontba kerül. A svájci otthonában lábadozó sztársportoló orvosi csapata 15 főből áll, a ház egyik szárnyát pedig az igényeknek megfelelően át is alakították." nem semmi, bár mondjuk az ő szintjükön Corina hátsózsebében volt kb ennyi megmaradt pénz a tegnap esti vacsora után ....

Azt se felejtsük el, hogy még mindig szép összeg folyik be éves szinten a Schumacher család kasszájába. Vannak szponzorok, akik, dicséretes módon, a balesete ellenére is kitartanak mellette, további támogatásukról biztosítva Corinnáékat.

A magánrepülőgépet érthető módon eladták, arra csak Michaelnek volt igazán szüksége, és a fenntartása, az üzemanyagköltség rengeteg pénzt emésztett fel. Már három éve, hogy súlyos balesetet szenvedett, de még így is 800 millióra becsülik MS vagyonát (ezzel a második helyen áll a sportolók listáján) :

http://www.therichest.com/top-lists/top-100-richest-athletes/


A második leggazdagabb F1-es, Hamilton csak a 23. helyet foglalja el.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 15:40

G0007
#268 G0007 2016. december 30. 15:25  

na jólvan mivel érdemi kritika nem hangzott el mivel ennél a témánál nem is lehet érdemi kritikát megfogalmazi az antik részéről mivel ennél nincs mibe belekötni annyira konkrét minden így nem marad más csak a trollkodás , így azthiszem ahogy az első hozzászólással indítottam ezt a cikket, részemről azzal is zárom.

Köszönet Brawnnak h megemlékezett róla így 3 év után is. Érdekes amiket elmondott és
csak bízni tudok benne, hogy MS legalább tudatában van annak, hogy a Benetton és a Ferrari után végül a Mercedest is úgy belökte , hogy már csak fel kellett tenni az i-re a pontot és vb csapat lett belőlük.

minden jót.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 15:26

G0007
#267 G0007 2016. december 30. 15:16  
Zik.Zak:
Ránéztem a cikkre, meg, hogy 265 hozzászólás, úgy tudtam, hogy F1890... Olyan neki Schumacher neve és főleg bármilyen dicséret, ami éri, mint bikának a vörös posztó. :)))

bika a mozgásra megy igazából, de mind1 :)

am igen, de pechje van mert 90%ban az éri ...

de tényleg kezd rápunnyadni. régen mikor kötekedett legalább valami olyanba nyúlt bele amin tényleg lehet vitatkozni vagy olyat állított aminek legalább volt értelme. ma már igazából félválról csinálja és minden mind1 alapon leír valamit csak azért is és mind1 hogy egy totál baromság amin még vitatkozni se lehet. nem tudom mi történt de totál igénytelenül kötegszik az elmúlt időkben .

hát hiába...ő sem lesz fiatalabb

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 15:21

Zik.Zak
#266 Zik.Zak 2016. december 30. 15:13  

Ránéztem a cikkre, meg, hogy 265 hozzászólás, úgy tudtam, hogy F1890... Olyan neki Schumacher neve és főleg bármilyen dicséret, ami éri, mint bikának a vörös posztó. :)))

G0007
#265 G0007 2016. december 30. 15:08  
F1890:
Ha msct oreg koraban veri rosberg akkor kifogas a kor. Ha msc egyszint egy tataval akkor uber :) zsenialisak akettosmercek :)

kor nem kifogás hanem egy állapot.nincs semmiféle kettősmérce , ez pusztán nem összehasonlítható.

Schumacher 3 évet hagyott ki, eleinte visszatérni sem tudott, új csapat új gumikhoz került, 16 évvel fiatalabb csapattárs ellen aki azóta már rég benne volt az f1 körforgásában és a legjobb korban volt. ennek ellenére a 3 közös évük alatt bár papiron mindig schumacher előtt végzett, de teljesítménye az utsó másfél-1 évben már schumacher volt a meggyőzőbb, és az időmérőn is döntetlnet hozott ellene 43 évesen , az ellen a rosberg ellen aki perpill épp megverte a mezőny leggyorsabbját és világbajnok lett.

schumacher piquet esetében piqet nem hagyott ki egy évet sem, 3xos világbajnok volt, tapoasztalt benne az f1 körforgásában folymatosan, és egy éve a Benettonnál már ergo kente vágta a csaptot és az autót , ő volt a sztárversenyző. ezzel szemben schumacher egy tejfeles volt, pár héttel előtte vezetett először f1es autót, a szezon végére csatlakozott a csapathoz és kapásból gyorsabb volt és meggyőzőbb.

zseniális az hogy te kettősmércének mersz állítani valamit úgy hogy a 2 szitunak semmi köze nincs egymáshoz annyira eltérőek. dehát mit várjon tőled az ember, sajnos kicsit sem konyítasz schumacherhez , csak az utálat beszél belőled folyamatosan. manapság már arra sme veszed a fáradtságot hogy legalább gondolkodj mikor kötekedni próbálsz és egyre nonszenszebb dolgokat állítasz.

igazából úgyfest kezdesz elpunnyadni






Utoljára módosítva: 2016. december 30. 15:14

F1890
#264 F1890 2016. december 30. 15:02  

Ha msct oreg koraban veri rosberg akkor kifogas a kor. Ha msc egyszint egy tataval akkor uber :) zsenialisak akettosmercek :)

G0007
#263 G0007 2016. december 30. 14:53  
Xavér:
92 elején már le volt osztva a szerep, ezt még Tom Walkinshaw mondta el, aki akkor a Benetton csapatnál dolgozott. Nehezteltek is Brundle-re, amikor megelőzte Schumachert a 92-es kanadai nagydíjon, más kérdés, hogy utána megállt a Benetton Brundle alatt. Wili Weber meg bevallotta, hogy 95-ben mikor a Ferrarival tárgyaltak, kiemelt státuszt kértek az olaszoktól, amit meg is kaptak.

téged idézve:

"Nyilván Walkinshaw elfogult Schumacherrel szemben, így helyén kell kezelni, amit mondott"

lol.

nem amúgy 92-ben egy tapasztalt és egy 5 futamos versenyző párossal indult a Benetton de semmi nem volt leosztva még. Ha Brundle meg tudta volna verni Schumachert megverhette volna. Ez amúgy minden csapattársára igaz, csakhogy képtelen volt erre, még úgy is hogy Schumacher saját bevallása szerint Martin volt az egyik legerősebb ellenfele, aki már egy rutinos f1-es versenyuőnek számított , ms rutinja meg az volt hogy 3 versenyt befejezett mielőtt a csapattársa lett. Okkal csapott le rá 1 időmérő után a Benetton, de hogy nem volt kiadva sem ott sem máshol, hogy a csapattárs nem verheti meg őt ha tudja az biztos. megverhették volna, csak nem tudták és utána már tenniük kellett a dolgukat és a csapat érdekeit nézni .

Ferraris tárgyalásnál mindent beígértek nekik mert szükségük volt MS-re mint a megváltóra. ott már bőven tudták mire képes , és ezért mindent meg is adtak neki, de olyanról sosem volt szó hogy ha jobbak lettek volna MSnél akkor fogják vissza magukat. megközelíteni se tudták őt fénykorában nem hogy megverni, ezt elmondta kb mindegyikük azóta. meg hát láthattad a mercinél is mi volt. ott sem fogták vissza rosberget pedig megtehették volna ha akarják.



dehát erre írtam lentebb a hofis idézetet. lehetett pampogni mellette, hogy hát, de így meg hát de úgy meg na msot megverem! csak nem véletlen alakult úgy hogy mindegyik az autója farát nézte. nem azért mert oda rakták őket , hanem mert nem tudtak elé kerülni önerőből így utána már arra használta a csapat őket amire, a nyertes lovat meg beküldték előre a csatába

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 15:02

albutr
#262 albutr 2016. december 30. 14:49  
F1890:
Tul sok a rizsa ugyh csak egyre reagalnek. Tenyekkel szemben? A tenyek azok h senna meghalt prost visszavonult egy vb nem maradt a mezonyben totalis generaciovaltas tortent. Es a felhozatal miszerint egy barrichello szupertehetseg volt legalabbis egyesek szerint az sokat elmknd az akkori felhozatalrol. Tehat igen vki nyernie kellett es a legjobb is nyert vagyis msc. De mikor beerett a masik generacio attoltol fogva lett volna igazan pikans h msc mire megy. A mercis dologhoz meg annyit fuznek h ha msc szentul meglett volna gyozodve a dolgok jobbra fordulasat illetoen vagy h sokkal jonb lesz a kocsi akkor tui hosszabbit. Ehelyett egy belefaradt "beleunt" ember erzetet keltette mikot kiszallt 12ben a merci fele szenvedesbol. Mert vagy lerohadt az autoja vagy elfogytak a gumik vagy a taktika volt szar. A hiperszuper motorhoz meg nem sok koze volt kulonben tuti hosszabbit ha ezt tudja. De teljesen bizalmatlan volt mar a tovabbiakban es ez ertheto. Egy ember szerepet megy egy 1000 fos csapat mukodeseben igy kiemelni. Legyen szo brawnrol vagy masrol sztem kicsit gyerekes dolog. Ahogyan mas sportagakban is kiemelik messit ronaldot vagy elmult par evben hamiltont rosberget en inkabb azon a velemenyen vagyok h 1000 ember eggyuttes munkaja kell a sikerhez es habar a kepernyon keresztul a pilota viszi sikerre a kocsit javareszt neki van a legkisebb szerepe a sztoriban. O vagy el a lehetoseggel vagy nem. Altalaban a zsenik elnek vele es legyozik a masikat. Pl msc is. De az egyeb felruhazott tulajdonsagok elnagyitasa az kicsit gyerekmesebe illo sztori. Na reszemrol befejeztem. Ujat senkisem tud mondani. Es a szemelyeskedesbe nem megyek bele mert az mar nem szinvonal szamomra

Barrichello és a többiek is bőven rászolgáltak arra hogy a f1-be kerültek alsóbb kategoriás eredményük ezt bizonyítják vagy egy pl egy német f3-as bajnok vagy egy f3000-es bajnoknak nincs helye a f1-be?

G0007
#261 G0007 2016. december 30. 14:44  

Autós életben is megjelent egy 3 oldalas cikk MS-ről a balesete miatt hogy most volt 3 éve, "legjobbnak lenni elhatározás kérdése címmel". gondoltam akit érdekel fussa majd át ha újságosnál jár.



ill "friss" a Borsban:

"A Daily Star szerint Schumacher elmúlt három évi kezelésének az összköltsége már közelít a 14 millió fonthoz, azaz csaknem 5 milliárd forintot tett ki. Ennek egy részéről már korábban tájékoztatták a közvéleményt, a menedzsment nem tagadta, hogy Schumi otthoni kezelése heti 115 ezer fontba kerül. A svájci otthonában lábadozó sztársportoló orvosi csapata 15 főből áll, a ház egyik szárnyát pedig az igényeknek megfelelően át is alakították."

nem semmi, bár mondjuk az ő szintjükön Corina hátsózsebében volt kb ennyi megmaradt pénz a tegnap esti vacsora után ....

Xavér
#260 Xavér 2016. december 30. 14:43  
G0007:
Brawn konkrét tényeket mondott, nincs mit helyén kezelni benne csak meg kell érteni. "A Mercedesnél láttuk mi történt, és 91-ben is alulmaradt a kiégő félben lévő Piquet-vel szemben is." Na miért mi történt a Mercedesnél pajtás? mondjad nyugodtan. az abszurd Piquet-s eszmefuttatásodból ítélve sok mindent nem fogtál fel belőle "Könnyű úgy csapatot építeni, hogy a csapattárssal nem kellett Schumachernek megvívnia, mert le voltak osztva a szerepek, és ez így volt 1992-től 2006-ig. " itt több dolog van amire felhívnám a figyelmed: -ez kapásból hazugság amit állítasz . a legelején hol voltak még leosztva a szerepek? sehol. -más csapatoknál és más versenyzőknél is voltak kiemelt szereplők mióta létezik ez a sport. ők akkor mért nem értek el ilyen sikereket, mért nem építettek csapatot? - végezetül mielőtt leosztják a szerepeket tudod van olyan hogy szereplőválogatás. előbb tenni kell azért hogy megkapd amit akarsz. Hofinak volt erre egy sztorija: " Rendező odaszól a színészeihez: - na aztán mondják el mit szólnak a szerephez? Egyik illető feláll....azóta se áll föl..és azt mondja: -direktor úr kérem, de hiszen ez a szerep ez 2 mondat! nem lehetne írni ehhez még pár mondatot? mire a rendező: - De lehetne, csakhogy akkor már nem maga játszaná ..!" csak remélni tudom hogy érted a lényeget, bár az alapján amit írtál ez lehet hogy meddő próbálkozás a részemről

92 elején már le volt osztva a szerep, ezt még Tom Walkinshaw mondta el, aki akkor a Benetton csapatnál dolgozott. Nehezteltek is Brundle-re, amikor megelőzte Schumachert a 92-es kanadai nagydíjon, más kérdés, hogy utána megállt a Benetton Brundle alatt.
Wili Weber meg bevallotta, hogy 95-ben mikor a Ferrarival tárgyaltak, kiemelt státuszt kértek az olaszoktól, amit meg is kaptak.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 14:51

Xavér
#259 Xavér 2016. december 30. 14:37  
Nigel:
Alonsónak milyen csapattársai voltak (Hamiltont leszámítva) ? Köré építették (építik) a csapatot, minden támogatást megkapott, mégsem tudott vébét nyerni immáron 10 esztendeje. Piquet meggyőző volt az időmérőkön ( 24 pole-t szerzett pályafutása során, a jóval fiatalabb Nanninit és Morenót is legyőzte), Schumacherrel azonban már nem bírt, és ezért inkább nyugdíjba vonult az év végén. Egyébként pedig a versenyeket tekintve (amikor mindketten célba értek) 2:1-re MS nyert.

Alonso volt még ilyen, de neki nem volt világverő autója, főleg nem a Ferrarinál, legfeljebb vb-re esélyes autója.
Piquet már 90 után vissza akart vonulni, de a Benetton rábeszélte még egy évre, mert nem talált megfelelő versenyzőt a helyére.
Egyébként a versenyeket tekintve valóban 2:1 Schumacher javára, mikor mindketten célba értek, de akkor is az összképet kell nézni, és az 5 verseny, nem 3.

Utoljára módosítva: 2016. december 30. 14:48

albutr
#258 albutr 2016. december 30. 14:36  
Nigel:
Alonsónak milyen csapattársai voltak (Hamiltont leszámítva) ? Köré építették (építik) a csapatot, minden támogatást megkapott, mégsem tudott vébét nyerni immáron 10 esztendeje. Piquet meggyőző volt az időmérőkön ( 24 pole-t szerzett pályafutása során, a jóval fiatalabb Nanninit és Morenót is legyőzte), Schumacherrel azonban már nem bírt, és ezért inkább nyugdíjba vonult az év végén. Egyébként pedig a versenyeket tekintve (amikor mindketten célba értek) 2:1-re MS nyert.

azért egy lesajnált Button és Trulli kées vlt vele tartani a lépést.az meg nem Fernando hibája hogy a Ferrarinál a mostanság a versenzőknek kuss van a Mclaren meg nem tud egy épkézláb autót csinálni.

G0007
#257 G0007 2016. december 30. 14:31  
Xavér:
Nyilván Brawn elfogult Schumacherrel szemben, így helyén kell kezelni, amit mondott. Könnyű úgy csapatot építeni, hogy a csapattárssal nem kellett Schumachernek megvívnia, mert le voltak osztva a szerepek, és ez így volt 1992-től 2006-ig. A Mercedesnél láttuk mi történt, és 91-ben is alulmaradt a kiégő félben lévő Piquet-vel szemben is.

Brawn konkrét tényeket mondott, nincs mit helyén kezelni benne csak meg kell érteni.

"A Mercedesnél láttuk mi történt, és 91-ben is alulmaradt a kiégő félben lévő Piquet-vel szemben is."

Na miért mi történt a Mercedesnél pajtás? mondjad nyugodtan. az abszurd Piquet-s eszmefuttatásodból ítélve sok mindent nem fogtál fel belőle

"Könnyű úgy csapatot építeni, hogy a csapattárssal nem kellett Schumachernek megvívnia, mert le voltak osztva a szerepek, és ez így volt 1992-től 2006-ig. "

itt több dolog van amire felhívnám a figyelmed:

-ez kapásból hazugság amit állítasz . a legelején hol voltak még leosztva a szerepek? sehol.
-más csapatoknál és más versenyzőknél is voltak kiemelt szereplők mióta létezik ez a sport. ők akkor mért nem értek el ilyen sikereket, mért nem építettek csapatot?
- végezetül mielőtt leosztják a szerepeket tudod van olyan hogy szereplőválogatás. előbb tenni kell azért hogy megkapd amit akarsz.

Hofinak volt erre egy sztorija:

"
Rendező odaszól a színészeihez:
- na aztán mondják el mit szólnak a szerephez?
Egyik illető feláll....azóta se áll föl..és azt mondja:
-direktor úr kérem, de hiszen ez a szerep ez 2 mondat! nem lehetne írni ehhez még pár mondatot?

mire a rendező:
- De lehetne, csakhogy akkor már nem maga játszaná ..!"

csak remélni tudom hogy érted a lényeget, bár az alapján amit írtál ez lehet hogy meddő próbálkozás a részemről



Utoljára módosítva: 2016. december 30. 14:37

sába
#256 sába 2016. december 30. 14:29  
Xavér:
Nyilván Brawn elfogult Schumacherrel szemben, így helyén kell kezelni, amit mondott. Könnyű úgy csapatot építeni, hogy a csapattárssal nem kellett Schumachernek megvívnia, mert le voltak osztva a szerepek, és ez így volt 1992-től 2006-ig. A Mercedesnél láttuk mi történt, és 91-ben is alulmaradt a kiégő félben lévő Piquet-vel szemben is.

Na, így szilveszterre te is előbújtál? :)



FORMA-1 HÍREK

Esteban Ocon

82016.12.30. 18:19

A Liberty „fesztivált” varázsolna a versenyhétvégékből

Egy bennfentes beszélt az amerikai cég terveiről

02016.12.30. 16:51

Sainz fejlődése lenyűgözte a Toro Rossót

Tost nem győzte dicsérni fiatal pilótáját

42016.12.30. 15:40

Mercedes: Máshol sírás lett a vége a szupersztárok harcának

Wolff büszke arra, ahogy Hamilton és Rosberg rivalizálását kezelték